SharePoint’in Önemli İvmesi

SharePoint, bugün 100 milyonun üzerinde kullanıcı sayısıyla, 18 binin üzerinde müşteri ve 4 binin üzerinde iş ortağıyla Türkiye’de olduğu gibi dünyada da kendini kanıtlamış ve Microsoft olarak bizler için de stratejik derecede öneme sahip olan bir teknoloji platformumuz. Aşağıdaki başlıklarda sağladığı teknoloji açılımlarını inceleyebilirsiniz.  

·         Kurumsal İçerik Yönetimi: SharePoint doküman, Kayıt, Web İçerik Yönetimini kurallara uygunluk ve politikalar çerçevesinde yönetmek için önemli bir altyapı sağlıyor. Bu konuda detaylı bilgiyi http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101747881055.aspx referansından alabilirsiniz.

·         Birlikte Çalışma: SharePoint üzerinde takımlardan departmanlara, kurumlardan federasyonlara farklı iletişim kanallarında son kullanıcının en kolay dahil olabildiği birlikte çalışma süreci, Office kullanım kolaylığında sağlanabiliyor. Detaylı bilgi http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101748861055.aspx referansındadır.

·         Portaller: SharePoint, kurumdaki kullanıcının bilgiye giriş kapısı olarak kullanılan ‘Portal’ çözümünü, kurumsal ağlar yapısını da içerecek şekilde sağlıyor. Detaylı bilgi http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101748681055.aspx referansında.

·         Kurumsal Arama: SharePoint, pek çok farklı kaynak havuzundan bilginin, iş verisinin ve kişilerin aranıp bulunarak işin yönetimini sağlayabilmek adına önemli avantajlar sağlıyor. Ayrıca geçen sene Nisan ayında satın almış olduğumuz FAST şirketinin ESP çözümüyle birlikte, üst seviye arama çözümlerini de sağlayıp, Kurumsal arama tarafında sınıfının en iyi çözümlerini Microsoft olarak sunabiliyoruz. Bu konuda aşağıdaki referansları incelemenizi öneririm:

o   http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101748761055.aspx

o   FAST İş Ortakları Fırsatları: http://cid-31ac8a2e8680a529.skydrive.live.com/browse.aspx/FP

o   FAST Konusunda kaynaklar: http://cid-31ac8a2e8680a529.skydrive.live.com/browse.aspx/FAST

o   www.fastsearch.com

·         İş Süreçleri ve Formlar: SharePoint’in Infopath ile sağladığı Web Formları desteği, bir iş sürecini başka sistemlerle de entegre olacak şekilde, iş akışlarıyla destekleyerek yönetmek ve kurgulamak son derece mümkün. Bu konuda http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101756831055.aspx referansını inceleyebilirsiniz.

·         İş Zekası ve Karar Destek Sistemleri: Microsoft’un iş zekası çözümünün SQL Server ile birlikte en önemli bileşeni olan SharePoint Server ile, KPI tabanlı performans yönetiminden, SharePoint’in içinde sunulmaya başlanan PerformancePoint servisleri ile monitor ve analiz yapısına kadar pek çok alandaki İş Zekası çözümleri sunulabiliyor. Konuyla ilgili olarak aşağıdaki referanslara da göz atabilirsiniz.

o   http://office.microsoft.com/tr-tr/sharepointserver/HA101747701055.aspx

o   http://office.microsoft.com/en-us/performancepoint/FX101680481033.aspx

o   http://www.microsoft.com/bi/

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s