PowerPivot ile İş Zekası Uygulamaları Kullanıcıların Parmaklarının Ucunda!!

Office 2010’da gelecek olan en önemli yeniliklerden bir tanesi de Excel 2010 ile gelecek olan esk adıyla Gemini, yeni adıyla PowerPivot.

PowerPivot kullanıcılara self servis iş zekası çözümleri oluşturma gücünü bir SharePoint Server 2010 ortamında paylaşım ve birlikte çalışmayı da mümkün kılarak sağlıyor. Ayrıca BT birimleri de SQL Server 2008 R2 tabanlı yönetim araçlarını kullanarak operasyonel etkinliklerini artırıyorlar.

PowerPivot ile ilgili bilgi almak, hatta kurduğunuz Office 2010 Beta üzerinde denemek isterseniz hemen http://www.powerpivot.com/ sitesine göz atmanızı öneririm. Microsoft’un ‘Herkes için Kurumsal Zeka’ vizyonunun çok önemli bir taşı da yerine oturuyor.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s