Web Seminerimize Davetlisiniz: Web Sohbeti Kullanımında En İyi Uygulamalar

Web Chat

Online ve mobil uygulamaların dijital dünyada benimsenme hızı artarken, Web tabanlı sohbetin kullanımı da genişliyor ve müşteri etkileşiminde tercih edilen destek kanalı haline gelmeye başlıyor.

Bu web seminerinde çağrı merkezlerinde canlı web sohbetinin kullanımına zaman, konum ve yöntem açısından bakıp bu alandaki en iyi uygulamaları inceliyor olacağız.

Zaman: 6 Kasım Perşembe, 15:00 (TSİ)

Kayıt: http://tk.genesys.com/uVZ0000D0X0M0V01v00TWk0

Etkileşimli bir web seminerimize katılarak kendi ipuçlarınızı paylaşıp, katılımcılara ve konuşmacılara sorularınızı iletebileceksiniz.

Web semineri esnasında etkileşimli bir sohbet odamız da yer alıyor olacak.

Panelistler:

  • Paul Weald – Çağrı Merkezi Yenilik Danışmanı
  • Richard McCrossan – Genesys
  • Jonty Pearce – Call Center Helper

Tartışılacak Konular:

Müşteri stratejisinin parçası olarak web sohbeti

• Dijital benimseme ve müşteri iletişim modelleri konusunda son istatistikler

• Mevcut santral müşterilerini Web Sohbetine nasıl geçirmeli

• Diğer destek kanalları ile birlikte Web Sohbetinin yönetimi

Web sohbetini çağrı merkezinde yönetmek

• Hangi danışmanlar web sohbetini karşılamalı

• Bir temsilci aynı anda kaç web sohbetini karşılayabilir?

• Canlı sohbet için karşılama süreleri ve SLAler

• Web sohbetinin kalitesinin izlenmesi

Doğru teknoloji web sohbetini nasıl daha etkin hale getirebilir

• Web sohbetleri için sıraya sokma stratejileri

• Çağrıları, e-postaları ve Web sohbetlerini harmanlama

• Çoklu kanal yapısında bilgi birikimini yönetme

Katılımcılardan en değerli ipuçları Bu web semineri Call Centre Helper tarafından düzenlenmekte olup sponsoru Genesys’tir.

Kaçırmak istemeyeceğiniz bu heyecanlı web semineri 6 Kasım Perşembe günü TSİ 15:00’te gerçekleşecektir. Eğer web seminerlerimizden birine ilk defa katılıyorsanız, 10 dakika erken gelip gerekli yazılımı indirmenizi öneririz.

Yorum bırakın