Bağlı Müşterinin Yükselişi: Analist Web Seminerimize Davetlisiniz!

Connected_Customer

Çoğunlukla ‘’Bağlı Müşteriler’’ olarak adı geçen yeni nesil müşterilerin yükselişine şahitlik ediyoruz. Bu yeni tipteki müşteriler sadece yaş ve diğer ortak özelliklerle tanımlanmıyor. Müşteri deneyiminin geleceğini her yaşta ve dijital bir yaşam tarzı olan çok daha büyük bir grup yeni yönlerle ortaya çıkarıyor. İster 50 ister 15 yaşında olalım, mobil ve sosyal teknolojiler bizleri değiştirdi. Müşteriler olarak daha fazla bilgiye sahibiz, daha bağlıyız ve daha fazla yetkiye sahibiz.

Yaş sınırları olmayan dijital yaşam tarzının harika bir örneği yakın zamanda BBC’nin yayınladığı bir haberin hikâyesinde yer alıyor. Kraliçe Elizabeth ile tweetini Londra Bilim Müzesi’ndeki yeni serginin açıldığını anons etmek için gönderdi: “Bugün Bilgi Çağı Sergisini @ScienceMuseum’da açmaktan dolayı mutluluk duyuyorum, ve ziyaretçilerin hoşça vakit geçirmesini diliyorum. Elizabeth R.”

Altimeter Grup’ta baş analist olarak görev alan ve aynı zamanda bir fütürist olan Brian Solis, Dijital Darvinizm hakkında konuşuyor, ve bunun teknoloji ve insanların şirketlerin yetişebileceğinden daha hızlı gelişmesi sonucu ortaya çıktığını söylüyor. Bu durum bugün pek çok şirket için her zamankinden daha fazla karşılaştıkları bir tehdit anlamına geliyor. Bağlı müşteri kişisel etkileşimi kendi koşullarıyla bekliyor ve talep ediyor. Brian’a göre şirketler için Dijital Darvinizm’e yanıt dijital dönüşüm. Bunu yerine getirmek için dijital dönüşüme başlayan şirketlerin müşteri deneyimindeki gerçek değişimleri ortaya koymak için hem teknolojiye hem de metodolojiye göz atması gerekiyor.

Ancak dijital müşteri deneyiminin vizyonu ve gerçekliği arasında kaçınılmaz farklar yer alıyor. Müşteri deneyimi etrafındaki herhangi dijital dönüşümün uçtan uca müşteri yolculuğunu tüm temas noktaları çapında hesaba katması gerekiyor. Bu neden önemli? Altimeter Grup’un yaptığı Dijital Dönüşüm Anketi’ne göre yönetici ve dijital stratejistlerin 88%’i 2014’te şirketlerinin formal bir dijital dönüşümden geçtiğini belirtiyor. Ancak bunların sadece 25%’i dijital müşteri yolculuğunu planladıklarını söylüyor.

Müşteri deneyiminden söz ederken, dijital dönüşüm yolunda neredesiniz?

Daha fazlasını öğrenmek için Altimeter’den Brian Solis’in ve Genesys’ten Lisa Abbott’ın 12 Kasım Çarşamba günü Türkiye saati ile 17:00’de gerçekleştireceği Dijital Müşteri Deneyimi konulu web seminerimize katılın. Müşteri deneyiminin işinizin geleceği için neden kilit bir noktada olduğunu öğrenin.

Hemen kayıt olun!

Tarih: 12 Kasım Çarşamba

Saat: 17:00 (TSİ)

Kayıt: http://go.genesys.com/EMEA_LW_FutureBusiness-CXImperative-registrationpage.html?cid=701U0000000CFWb

Reklamlar

One thought on “Bağlı Müşterinin Yükselişi: Analist Web Seminerimize Davetlisiniz!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s