IVR’ınız Mars’tan Mı Geliyor?

View from Mars

Müşterilerin sevmediği şeylerden bir tanesi, şirketin IVR’ının (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi’nin) onları anlamaması veya çözüm üretip yardımcı olmamasıdır. Bir de eğer, IVR müşteriyi yapmak istediğinden farklı bir tarafa yönlendiriyorsa, müşteriyi kaybedebilir. Eğer bu durum size tanıdık geliyorsa, IVR’ınız Mars’tan olabilir… ve müşterileriniz de Venüs’ten.

John Gray, “Erkekler Mars’tan, Kadınlar Venüs’ten” adlı kitabında karşı tarafı, yaklaşımlarını, değerlendirme ölçütlerini ve diğer iletişim karmaşıklıklarını anlamanın iletişimi farklı bir boyuta taşıyabileceğini belirtiyor.

Bu durumun aynısı müşteriniz ve IVR’ınız arasındaki iletişim için de geçerli. Müşterinizle yaptığınız ilk etkileşim ve bıraktığınız ilk izlenim IVR’la gerçekleşiyor. Peki, müşterinizle doğru şekilde iletişim kurduğunuzdan; onu açıkça dinlediğinizden, önemli bilgileri teyit ettiğinizden ve tüm bunları önemli ve değerli iletişimin üzerine inşa ettiğinizden nasıl emin olabilirsiniz?

Tasarla, Geliştir ve Gerçekleştir

IVR’ınızın müşterilerinizle aynı gezegenden olduğuna emin olun. IVR’ınız müşterilerinizle bağlantı kurduğunuz iletişim yolu üstündeki bariyer olmasın. Doğru strateji ve yönlendirilmeyle desteklenen modern bir IVR platformu, doğru kullanıldığında müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmayıp, verimliliği artırır ve maliyetleri düşürür.

IVR platformunuzu modern hale getirirken nihai stratejinize kılavuzluk edecek pek çok önemli adım ve en iyi uygulamadan yararlanabilirsiniz. Başarıya giden yol, müşteri profilinize ve işinize göre bir deneyim tasarlamaktan geçiyor. Bu yüzden, size uygun olan çözümü sağlayabilen, doğru kişilerle çalıştığınızdan emin olmanızı tavsiye ederiz.

Daha fazlasını öğrenmek isterseniz başarılı IVR stratejileri oluşturma üzerine en güncel elektronik kitabımızı ücretsiz olarak indirip inceleyebilirsiniz. Bu kaynak dünya çapında tanınan bazı markalarla oluşturduğumuz sınıfının en iyisi IVR deneyimlerindeki kapsamlı tecrübemize dayanıyor. Genesys IVR Kılavuzu sizlerinki gibi kurumların birinci sınıf IVR deneyimlerini değerlendirip, tasarlayıp gerçekleştirmelerine yardımcı oluyor. Bu harika kaynak sadece bir tık uzağınızda!

Genesys’in IVR çözümleri ile ilgili bilgi almak için http://www.genesys.com/tr/platform-services/intelligent-voice-response sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Müşteri Deneyimi konusunda pazar lideri Genesys hakkında daha fazla bilgi almak için www.genesys.com/tr web sitesine göz atabilir, Genesys Türkiye’yi Facebook, Twitter(@GenesysTurkey) ve LinkedIn‘den takip edebilirsiniz.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: