Telepati Bir Sonraki Müşteri Hizmeti Kanalı Olabilir Mi?

telepathy

Uluslararası bir araştırmacı grubu yakın zamanda bilgiyi iki kişi arasında beyinden beyne başarılı bir şekilde ilettiklerini açıkladılar. Beyin Okumak Mı? Hindistan’dan Paris’e Beyinden Beyne Mesaj Gönderildi makalesinde, Amerikan, Fransız ve İspanyol bilim adamları aralarında 5,000 mil mesafe olan iki kişi arasında bilgi gönderimi için hiçbiri insanlar üzerinde herhangi bir bozucu etki oluşturmayan birçok teknolojiden yararlandıklarını söylüyorlar.

Kısacası, temelde gerçekleşen şey, kişiler arasında hiçbir şeyin sözlü ya da yazılı olmadığı, her şeyin beyinden beyne iletildiği yeni bir telepatik iletişim kanalının gelişimi. Bu inanılmaz..

Bunu bir düşünün!

Telepati bir sonraki müşteri hizmeti kanalı olabilir mi? Bunun gerçek olduğunu hayal edin ve bir an için müşterinizin yerine geçin. Bir şirket temsilcisine “bağlandığınızda”, sadece sormak istediğiniz soruyu düşünebiliyor ve yanıtınızı anında alabiliyorsunuz.

Telepati kanalını yöneten müşteri temsilcilerinin hala belirli becerilere sahip olmaları ve bu kanalı diğer kanalların yanında etkin kullanabilmeleri için iş gücü yönetimine dahil edilmeleri gerekecektir. Ve müşteri yolculuklarınızın çoğunda büyük ihtimalle pek çok kanalı kullanabileceğiniz için, ihtiyaç olan doğru anlarda doğru omnichannel bilgisine erişmeye hala ihtiyaç duyacaklardır.

Yani, telepati gücüne sahip temsilcilerle bile, müşteri hizmeti birimi, bir bütün olarak hala tek, entegre bir müşteri deneyimi yönlendirme platformuyla çalışmaya ihtiyaç duyar. Hala talepleri kanallar ve birimler çapında doğru zamanda doğru kişiye aktarmak, bunları yaparken de tutarlı omnichannel içeriğini devam ettirmek ve SLAlere uyum sağlamak durumdadırlar. Daha da önemlisi, iş operasyonlarının tüm kanallarının doğru görüntüsünü elde etmek için birleşik bir analiz hala şarttır.

Bugün pek çok şirket hali hazırda 3, 4 hatta 5 ve daha fazla kanal üzerinden etkileşim yönetiyor. Ancak, bu şirketlerden pek çoğu bu işi devam ettirmesi zor olan ayrık sistemler ve uygulamalarla yapıyor. Şüphesiz ki müşteri etkileşimi karışımına gelecekte yeni kanallar da ekleniyor olacak. Bu amaçla, kesintisiz bir omnichannel deneyimi sunmak için bu kanalları doğru şekilde düzenleme ve yönetme zorluğunu karşılayabilmek giderek daha da önemli hale gelecek.

Gartner ve Genesys’ten bu videoyu izleyerek bugünün müşteri deneyimi platformlarının size sadece telefon, web, sosyal ve mobil çapında harika müşteri deneyimleri sunmak için değil, sizi inanılmaz yeni kanallarla dolu bir gelecek için hazırlamaya nasıl yardım edebileceği hakkında daha fazlasını öğrenebilirsiniz. Sektörünün dünya liderlerinden Emirates Airlines’ın en iyi hale getirilmiş çok kanallı müşteri deneyimini dünya çapında nasıl sağladığını görebilirsiniz. Hemen buradan izleyin.

Müşteri Deneyimi konusunda pazar lideri Genesys hakkında daha fazla bilgi almak için www.genesys.com/tr web sitesine göz atabilir, Genesys Türkiye’yi Facebook, Twitter (@GenesysTurkey) ve LinkedIn‘den takip edebilirsiniz.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s